05/02/2008

Ferrol, polo mar e pola vida (na morte de Carmelo Teixeiro)



Hoxe morreu Carmelo Teixeiro.
Hoxe o vento non deixou entrar ao «Cheikh el Mokrani», 14º gaseiro, na ría de Ferrol.

5 comentários:

  1. Me acabo de enterar. Una grandísima persona que ha luchado tanto por esta ciudad ha muerto. Muchísimas gracias por toda tu dedicación, Carmelo. Seguiremos luchando para conseguir tu sueño. Descanse en paz.

    ResponderExcluir
  2. gracias carmelo05/02/2008 20:45

    No se trata de cuántos kilogramos de carne se come o de cuántas veces por año pueda ir alguien a pasearse por la playa, ni de cuántas bellezas que vienen del exterior puedan comprarse con los salarios actuales. Se trata, precisamente, de que el individuo se sienta más pleno, con mucha más riqueza interior y con mucha más responsabilidad. CHE

    ResponderExcluir
  3. Nun dos seus libros contaba Saramago a historia dun home e dunha muller que recorrían as aldeas e vilas de Portugal recollendo nunha frasquiña de vidro esa especie de alento que fuxe dos corpos no mesmo intre da morte. Xuntando estes últimos anaquiños de vida de moitas persoas, acadaron a forza dun vento que lles permiteu voar.
    Velaí o vento que impedíu entrar o gaseiro na ría, o último alento, a última vontade de Carmelo Teixeiro. Que por sempre brue entre nos.

    ResponderExcluir
  4. clbahHomenaxe a Carmelo Teixeiro
    http://br.youtube.com/watch?v=vsiHfmhBtDA

    ResponderExcluir
  5. Prégase participación e difusión.
    http://artabra21.blogspot.com/2008/02/15-de-febreiro-homenaxe-carmelo.html

    ResponderExcluir