16/10/2007

Grandes inventos do século XXI



Hoxe entrou por méritos propios no Museo dos Grandes Inventos da Humanidade o GPS co que Reganosa agasallou á Autoridade Portuaria, valorado en 30.000 euros e que, segundo palabras dos propios técnicos, coa tecnoloxía da que xa dispoñen "poderíase facer igual máis barato". Disque a néboa xa non ía ser obstáculo para a entrada de gaseiros. Disque...

13 comentários:

  1. cuando pongas algo ponlo bien o intenta informarte mejor ya que cualquier barco de hoy en dia da igual que sea gasero carguero petrolero,... con la tecnologia que lleva entran solos en la ria de ferrol solo necesitarian remolcadores para girar y para aproximarse al muelle; si el barco no ha entrado hoy ha sido por que "una cabecita pensante" desde la autoridad portuaria de Ferrol ha puesto una clausula que dice que si hay un % de niebla el buque no puede entrar.
    Las cosas como son el barco esta bien Sñr.ARTRITRIS lo que esta mal es la hubicacion de la planta.
    Tambien lo va a censurar????

    ResponderExcluir
  2. Púxeno PERFECTAMENTE, e para iso enlacei con páxinas que o confirman. Se esa cláusula existe, ¿porque se nos vende o GPS como a panacea, sabendo que os buques van quedar fora igualmente? ¿Por que das declaracións dos propios técnicos deducimos que o GPS non aporta novidades acordes á propaganda que se lle fai?

    ResponderExcluir
  3. la documentacion la tienes a tu alcance ya sebes donde,ves;tambien en la autoridad portuaria lo he dicho antes.el barco viene navegando pasa el estrecho con niebla y en peores condiciones pasa finisterre navegando el solo en peores condiciones en alta mar.No doy ninguna informacion de ningun tecnico, ya que no hace falta ser tecnico para saber lo que esta bien y lo que esta mal, mira como funciona un buque de ultima generacion, realmente veras que lo del gps "o tiñan que ter outros na testa pa encontralo norte dende que puxeron isto aqui"es que qien es un poco espabilado se sigue riendo de reganosa, de toda su artimaña y su entramado; es el hazme reir del gas fijate miralo desde fuera.y los buques quedan fuera de la ria por lo que ya comente antes desde la autoridad portuaria se redacto un informe con unas clausulas y entre ellas hay una que pone con un % de niebla el gasero no puede entrar en la ria; pero ahora con los regalos de los gps ya la retiraran del informe y sino tiempo al tiempo.
    Uno no se debe de centrar solo en noticias redactadas por periodistas, la mayoria carece de veracidad; y si lo crees asi enlaza con el informe y asi lo veras muxo mas claro.

    ResponderExcluir
  4. Pero a ver ¿de que estamos discutindo?

    1. A entrada do blog fai coña de dúas cousas, a) o contraste entre as palabras do técnico na TVG afirmando que agora os buques poderían entrar con normalidade e a comprobación hoxe do contrario e b) as palabras do mesmo técnico afirmando que coa tecnoloxía da que xa dispoñían podían facer o mesmo, pero máis barato. En realidade as declaracións do técnico parécenme unha xoia das hemerotecas.

    2. Polo que dis, paréceme que a localización, "artimaña" e "entramado" de Reganosa non é asunto que nos enfronte.

    3. A veracidade da información de "La Voz" e da TVG é algo que cuestiono dende fai tempo, de aí a retranca de esta última entrada do blog. Estoume rindo desa información/propaganda que eles mesmos contradín nunha semana. Igual non o percibiches.

    ResponderExcluir
  5. me parece que el que no me entiende eres tu a mi a si que es mejor dejarlo, te lo estoy diciendo y no lo entiendes.
    Da igual por mucho regalito que hiciese reganosa de los gps el buque puede entrar con niebla mas expesa dentro de la ria sin los "regalitos" lo que se lo impide es una clausula en un informe de la autoridad portuaria; con los regalitos lo que va a conseguir es la eliminacion de esta clausula.
    Y te entiendo perfectamente.
    Y sino que me vas a decir que ya no sepa yo de la censura VERDAD????
    (tambiem por parte de la prensa, todo hay que decirlo)
    ASIQUE: PLANTA DE GAS FORA DA RIA!!

    ResponderExcluir
  6. Aha, vale, corríxeme se me trabuco, pero entón do que estarías avisando é de que o GPS é unha sorte de "cabalo de Troia" que Reganosa quere colar para meter gaseiros na ría a tutti pleni. O que non entendo entón é por que o técnico (supoño que será un práctico) na reportaxe da TVG afirma que xa podían facer agora o que farán co GPS de 30.000 euros. Dito claro ¿porque habería de retirar a Autoridade Portuaria a cláusula da néboa a raíz do GPS, se xa os medios técnicos anteriores non eran impedimento? ¿Estarían usando o GPS como escusa para, unha vez máis, botarlle vaselina ao proxecto-Reganosa?

    E dito isto, manteño que o enfoque da entrada no blog, cachondeándome da propaganda mediática de Reganosa, é acertado.

    Respecto da censura da que falas, non existe tal censura, e precisamente por iso és libre de abrir a túa bitácora e facer dela un pandeiro. Eu fago o propio con este blog e a quen non lle guste ten un universo por descubrir Internet adiante. Fai tempo pechei o foro. Hoxendía plantéxome volvelo a facer, igual que decidín moderar os comentarios deste blog. E o traballo de moderador sempre é complicado e ingrato. Podes crerme. Un xa non loita só contra as acusacións de censura, senón tamén contra os límites da súa propia arbitrariedade. O curioso é que agora, a diferencia de fai cousa dun ano, as hostias veñen de babor e de estribor. Seguro que algo fixen mal.

    ResponderExcluir
  7. Disque Barcia estivo chamando a Ameijeiras para que mandase os antidisturbios a disolve-la néboa para que entrara o gasero pola mañá en Reganoxo

    ResponderExcluir
  8. Mr Artritris, para que che veñan hostias de todas partes, tí sabes o que fixeches mal, pero penso que tamén sabes que estás orgulloso de habelo feito e que o volverías a facer outra vez. A obediencia porque sí, é cousa de soldados, escravos, e algúns políticos deudores de favores.
    Pídoche desculpas se me equivoco, porque falo dende a distancia e a mais absoluta ignorancia. Opino do que leo e do que vexo.
    Con respecto ó foro, a mín sirveume , non só pra poñer o meu grao de area no deserto, senón pra ter un coñecemento impagable deste meu pobo, dos meus veciños dos...políticos.
    Non dudo que haberá un antes e un despois de todo esto. Tamen sei que eu estiven no lugar correcto. E coma min, uns poucos mugardeses máis.

    ResponderExcluir
  9. sr Artritris vexo con agrado que por fin vai moderar vostede os comentarios dos artigos do seu Blog, algo que na miña humilde opinión era absolutamente necesario xa dende hai algún tempo porque algúns usuarios agochándose no anonimato se dedican a mentir, insultar,e a dicir cousas que nin sequera na rúa dirían, na súa casa fronte ao ordenador o anonimato esta asegurado.
    Penso que se pode dicir cadaquén o que pensa dende o seu respetable punto de vista e intentar demostrar con argumentos intelixentes que se esta na posesión da verdade sen necesidade de malos modos, isto non ten porque restar afluencia a este blog senón o contrario con boas forman todos aprenderemos un pouco mais dos noso veciños e así poder convivir mellor.
    Falemos, discutamos, cheguemos a acordos si se pode por que todos viaxamos no mesmo barco.

    ResponderExcluir
  10. Aquí se confunde todo, si es que ésto va por mí.
    Sostengo que es indecente hablar de diálogo, buenos modos, etc., y, al mismo tiempo, difamar a diestro y siniestro. Tal vez yo haya abusado del sarcasmo y del insulto, pero, francamente, no me arrepiento. He leído auténticas atrocidades, aquí y en el foro, sin que en medio de ellas apareciera la palabra "mierda".
    Por otra parte, si se quiere un emplear un tono técnico, científico, culto, etc., para ello no basta con no emplear palabras rudas. Hay que tener los conocimientos o la información apropiada a cada caso.
    Por último, ésto no es la calle. Una cosa es "escudarse en el anonimato", como dice nuestro conocido vecino, el "negociador" (!?), para insultar, calumniar y hacer daño; otra muy distinta, usar un apodo para opinar en este medio, donde no rigen las mismas condiciones que en una conversación real. ¿Cuánta gente no dijo en el foro cosas como "no vuelva a referirse a mí?" Venga, hombre, ésto es un foro público y virtual. ¿Cómo va a decirle un usuario a otro que no conteste a sus mensajes?
    En fin, sr. Pena, que lamento su postura actual.
    P.D.: "No echéis vuestras perlas a los cerdos. Podría ser que las pisotearan y, volviéndose contra vosotros, os despedazaran".

    ResponderExcluir
  11. A nebóa a puxo Reganosa a propósito, así o barco entraba denoite e os "cacerolos" saian mais guapos na foto co barco de fondo coas luces e todo iso, QUE BONITO!!!!.

    Aparte do gaseiro de Reganosa, habia outros dous barcos esperando para entrar na ría, un con papel e outro con chatarra. Con esa néboa non entraba nin o gaseiro nin ningún outro buque, por SEGURIDADE, nin con GPS nin sen el.

    Xa que falades tanto do donativo de Reganosa a Autoridade Portuaria porque non falades dos donativos que fai a asociacións culturais, deportivas, etc... do noso concello. E máis Reganosa non ó anda publicando por ahí.

    Criticades o que vos convén.

    ResponderExcluir
  12. Dixo o anterior anónimo"Con esa néboa non entraba nin o gaseiro nin ningún outro buque, por SEGURIDADE, nin con GPS nin sen el". Todo o contrario do que decía Reganoxo na nota propagandística do GPS




    Reganosa incorpora al puerto de Ferrol un GPS
    La Autoridad Portuaria de Ferrol-San Cibrao ha recibido de Reganosa una útil herramienta de trabajo que mejorará y facilitará el trabajo de los prácticos. Se trata de un sistema GPS para ayudar en las maniobras de atraque de los buques. Así, esta dársena es la primera en Galicia en disponer de un sofisticado sistema de control para la navegación por GPS con el que ya cuentan lugares como Rótterdam o Hamburgo.


    Lunes, 15 de octubre de 2007

    Los prácticos del puerto ferrolano cuentan con un sistema GPS donado por Reganosa que servirá para mejorar el servicio que se presta desde este colectivo a los buques que arriban al muelle de Ferrol. Las maniobras de atraque y salida de los barcos podrán ser controladas con mayor precisión gracias a este aparato. El GPS incrementará la seguridad en los tránsitos no sólo de los gaseros que acudan a descargar a Reganosa, sino también al resto de embarcaciones que elijan el puerto ferrolano para recalar.

    Aunque este sistema GPS es similar al que se utiliza para los automóviles, su precio está muy alejado de esas máquinas domésticas, dado que el coste del aparato donado por Reganosa supera los 30.000 euros. Este GPS permite conocer la posición del barco, así como la trayectoria y, de este modo, se podrá actuar con mayor anticipación ante posibles riesgos evitándolos a través de la prevención.

    Con este sistema dificultades de visibilidad como pueden ser la niebla o la oscuridad de la noche, no impedirían el atraque de buques en las instalaciones de la planta de Mugardos.

    ResponderExcluir
  13. Moi hábil o anónimo anterior. Tamén podes ir a 160-180 ou máis pola autoestrada e máis no che deixan pasar de 120.

    A eso, igual que ó dos buques, se chama SEGURIDADE. Da igual que co GPS poidan entrar ou non, ou que o teu coche corra máis ou menos.

    SEGURIDADE

    ResponderExcluir