26/03/2008

Para os que botades de menos o foro



Foi tan doado como pescudar no Google "foro mugardos". Alí estaba o foro-ciudad.com. Ten todiña a pinta de estar xestionado por un bot, así que probablemente poidades soltar toda a vosa adrenalina sen que me volvan a dar ataques de ansiedade mentres non estou diante do PC. Ten tamén a posibilidade de subir fotos, de crear un diccionario pulpeiro, ¡unha marabilla! Ala, agora enchelo de lercheadas e contidos é cousa vosa (e igual ata me animo eu un día destes).

8 comentários:

  1. pois como viña dicindo, neno...ao fin triunfaches con poker de damas ou chegou con parella?..jajaja
    es o meu heroe!!!

    ResponderExcluir
  2. hahahahaha
    Nos pobos sábese todo, cajonamarilús!

    ResponderExcluir
  3. sinto dicir que discrepo: nos pobos sábese case todo ou case nada!!!
    polo menos do meu hai moito que non se sabe..realmente ¿sábese todo de vostede?..seguro que non..sería horrible, sería vivir sendo o protagonista de "El show de Truman"..non?

    ResponderExcluir
  4. Maximilien o Maximiliano30/03/2008 12:13

    Advierto: como ésto sea una velada amenaza contra mi amigo Mr Stone, de cuya vida conozco sólo lo público y me basta, os las tendréis que haber conmigo.
    "En mi caballo
    retinto
    he venido de muy lejos
    y traigo pistola al cinto
    y con ella doy consejoooos...
    ¡No hay serro que se me empine
    ni cuate que se me atoreeeee!
    lalalalaaaaaaaa..."

    ResponderExcluir
  5. tranquilidade, Sr. "maximilien ou maximiliano",que para pelexas están os cuadriláteros ..vostede "advirte", eu reflexiono (ameaza? -nin moito menos)
    saúdos

    ResponderExcluir
  6. Quisiera poner un nick, pero soy un poco lerda y no sé como.Aunque puedo firmarlo al final, claro. ¿de verdad había un foro de Mugardos donde pudiera hablar como si estuviese en el muelle, diciendo babayada tras babayada, o esperando a que se fuera el sol tras las montañas entre Lagraña y San Felipe?? Me apetece tanto babayar...
    MARES.

    ResponderExcluir
  7. que modernidades hay en mugardos

    en ares, afortunadamente, no tenemos nada de eso

    un saludo

    ResponderExcluir
  8. No sé si entiendo el aresano. Aquí, en Mugardos, no "babayamos", ni en el muelle ni en ningún otro sitio. A lo mejor se confunde. Aquí lo que había era un foro ameno y divertidísimo, con un nivel altito a veces. Si Su Señoría quisiera instruírnos, a los pobres pulpeiros, y enseñarnos a babayar o demostrarnos cualesquiera otras de las curiosas y provechosas habilidades que sin duda posee, le quedaríamos, al menos yo, eternamente agradecidos. Porque ese gracioso y desusado vocablo con que usted se califica a sí misma, "lerda", quiero decir, es como un vidrio que transparenta claramente los luminosos rayos de su modestia y esmerada educación. ¡Ea! Anímese y comparta con nosotros los tesoros de sensibilidad y de ciencia que ya anhelan desbordar los frágiles muros de su femenina y - me atrevo a adivinar - juvenil timidez.

    Suyo affmo,

    Maximilien
    Maximilien

    ResponderExcluir