10/07/2009

Olimpíadas de Peñas 2009: O programa


Ver Olimpíadas de Peñas 2009 en un mapa más grande

E para os que teñan fame de saber, aí vai todiño, todiño, todo... menos a farra posterior :)

6 comentários:

  1. ón no Foro de PP de Mugardos. Perdoa que o poña todo: teño medo de que o borren. Vai en dúas partes.

    Maximilien

    E digo eu, con tanta noticia sobre a realidade nacional de España, un tantiño tendenciosa ó meu entender, non pensa Juan Domingo darnos a súa opinión sobre o Caso Gurtel? Polo menos, que fale do Citroen de Feijoo e dos Audis da Xunta.


    JD

    Ningun problema en dar mi opinion sobre el Gurtel:
    En primer lugar, tan tendenciaosa puede resultar la informacion como que tú plantees el tema de forma ¿desinteresada? Como sabes una imputación en sí misma no es una sentencia de culpabilidad, ni se borra con una dimision o un cese, aunque pueda parecerle a alguien que es así. La presuncion de inocencia ha pasado a una presuncion de culpabilidad que se atribuye a la clase política, porque se "entiende" que politico es igual a corrupcion. Creo que no es justo generalizar en ningun ambito de la vida, y aun peor cuando en un juicio gratuito alguien tiene que demostrar su inocencia. La justicia debe ser independiente, algo que muchos dan por hecho, pero que no siempre es así. Gaarzón es un ejemplo de ello, de cómo se politiza la vida judicial y al reves, de como los politicos intentar judicializar la vida politica. Partiendo que eso es así, resulta muy facil realizar una imputacion basada en "indicios" inflada con todo un imperio de medios de comunicacion a disposicion de un gobierno. Si la imputacion resulta tan facil ¿deberia ser igual a dimision? Pues entonces quien controla la justicia (que desgraciadamente se ha hecho, hasta supuestamente filtrando informacion de un sumario secreto) controla tambien los poderes politicos.
    [/justify][justify]Y eso es un tema muy peligroso para granatizar las libertades y los derechos que nos ha dado nuestra Constitucion.

    Y ahora puedes compararlo con el Virgin, sobre la presuncion de inocencia de nuestro alcalde, que presume de que la justicia le ha dao la razon y lo unico que ha dicho es que las pruebas no son validas, no que no sean "interesantes". Seria bueno que algun dia conocieramos las conversaciones grabadas por la guardia civil para conocer la "inocencia" de todos.

    Y de paso algun día podemos abrir el debate sobre los fondos reservados, Filesa o los GAL. En los que todo un gobierno actuó al margen de la Ley.

    ResponderExcluir
  2. Maximilien

    Para empezar, JD, non tés ningún inconvinte en falar deste caso, agora que cho plantexan. Na páxina do blog do PP, non o puxeches, e mira que daba para facer gracias, como as que fas comúnmente, chistes de tipo "gráfico" sobre política nacional.
    En segundo lugar, non me contestaches sobre as manipulacións e mentiras descaradas do teu partido, no seu suxo xogo electoral, a costa dos Audis que mercara o propio Feijoo, ou do Citroën que disfrutaba por préstamo desta empresa, ou da súa intención de mercar a esta empresa o seu coche oficial: ignoraba que en Vigo non se fabrican vehículos de alta gama, pretendía rirse de todos ou confía en aterse a terxiverxacións?
    E volvemos có GAL!!! Qué orixinal!!! "Nunca le sacaré los colores a González por ésto" - dicía o presidente de honor do teu partido. Claro, nin él nin ningún do PP, que non sacaron o tema ata que viron a posibilidade de usalo electoralmente, a diferencia de PNV e IU, que o criticaron sempre. Neste aspecto, paréceste moitísimo, JD, a Pedro J. e outros, coma Losantos, que no seu día aplaudiron (está nas hemerotecas) o que anos despóis denunciaron escandalizados. De todos mods, se che preocupa n as alcantarillas de Interior, pregunta á xente do teu partido, como Fraga e Martín Villa: saben moitísimo, seguro.
    Do sr. Camps xa se sabe que mentiu ("no lo conozco de nada"), máis que suficiente, en efecto, para asumir responsabilidades políticas.
    Con respecto ó caso Virgin, que eu saiba, hai polo momento unha sentencia. Esas grabacións das que FALAS están de momento desestimadas por un xuíz, e ti vas e falas delas e insinúas que poderían demostrar a culpabilidade de Barcia. Se eu fose el, perseguiríate xudicialmente, para que aprendas, polo menos, que hai que saber o que se di e que non se pode xogar a ser Maximilien sen selo.
    Unha aperta.

    ResponderExcluir
  3. Síntoo. Na primeira entrada falla o principio: Artritris, mira que discusi.... ón tan interesante etc

    ResponderExcluir
  4. JD.:
    Ti case me podes "axudar".¿Que hai que ser e facer para que Citroën che ceda, regale, preste,chámalle como queiras, un cóchiño, non un cochiño,coma(o de)Feijoo.
    JD.:
    Eres moi curiosiño. Así que queres escotitar gravacións feitas pola Garda Civil. Vaia, vaia. E pregúntome eu se non estarás canso das gravacións do chiringuito pepero de Espe Aguirre. Déixate de curiosear en cousas que non dependen de ti e, eso si, podes preguntarlle a Espe que fai cos compis da gomina, xogando aos espías. Ten coidado que non te espíen a ti tamén por aquí.

    ResponderExcluir
  5. Fai algún tempo,non moito,facía a seguinte reflexión en canto ao tema
    “Está máis que claro que a construcción do Centro de Interpretación Arqueolóxica e a necesaria dotación de infraestructura e equipamentos , ademáis de tódolos custes derivados da mesma,tales como terreos, deseños, proxectos,impostos e demáis xestións , teñen que ser asumidos integramente por REGANOSA.
    Polo tanto, ten que quedar claro tamén que nesta cuestión o Concello non terá que facer nengún tipo de aportación económica , ou de outro xénero, nen tampoco renunciar ao dereito reacudatorio que lle poidera corresponder.
    Para rematar, agardo e confio que o Grupo Municipal de Esquerda Unida e tamén o resto dos grupos teñan claro que a segunda parte desta cuestión, seguramente a máis importante, cal é o funcionamento, conservación e mantemento deste Centro de Interpretación Arqueolóxica non debe supoñer tampouco nengún tipo de custe para as arcas municipais, pois está claro que Xunta de Galicia, que ten as competencias nesta materia dende o ano 1985, non soio esixe a REGANOSA a construcción do citado centro senón tamén a posta en valor
    do xacemento para que poida ser contemplado polo público en xeral. “
    POLO BEN DE MUGARDOS
    Fai algún tempo tamén, o 7 de maio de 2008, se publicaba nun xornal a información facilitada polos responsables municipais en canto ao mesmo asunto
    Los restos recuperados del que en otros tiempos fue un importante asentamiento romano en la costa mugardesa, en el lugar que se conoce como O Caldoval, llevan más de siete años almacenados en cajas, las mismas que en su día hicieron posible el traslado del yacimiento, asunto éste aprobado por la Xunta y solicitado por Reganosa.
    Pero el acuerdo que dio lugar a la recuperación y clasificación de los restos todavía está pendiente de la ejecución de la parte más significativa del mismo, el que debe dar lugar a la creación de un centro museístico para poder mostrarlos.
    Esta intervención, en otro tiempo asumida por la empresa antes citada, aunque nunca ejecutada -y eso que desde el Concello ha sido reiterada en más de una ocasión- llevó en el día de ayer al alcalde, Xosé Fernández Barcia, y a la edil de Cultura, Carolina Cruz, a plantear la cuestión a través de la Dirección Xeral de Patrimonio, por cuyo máximo responsable, Felipe Arias fueron recibidos los políticos locales.
    Además de solicitar la intervención de Arias, en el sentido de exigir de la empresa la parte del acuerdo que todavía no ha cumplido, los responsables municipales presentaron al director xeral de Patrimonio el primer proyecto que existe con respecto a la construcción de un edificio específico para acoger los hallazgos recuperados en un trabajo de investigación financiado por la empresa. En el mismo se cuantifica la obra en algo más de un millón de euros, se desarrolla la idea en función de una superficie superior a los 1.200 metros cuadrados y se propone como posibles localizaciones, o bien una zona próxima situada en las inmediaciones del emplazamiento original del yacimiento y dentro de la propiedad de Reganosa o, por el contrario, en el lugar de O Cristo, en un terreno de propiedad municipal. Esta segunda posibilidad daría lugar a una permuta de suelo con el Concello.
    El convenio que hizo posible la recuperación y catalogación de los restos del yacimiento está en vigor desde el mes de julio del año 2002.
    A pesar del tiempo transcurrido, los trozos de cerámica y demás objetos recuperados permanecen almacenados en cajas y éstas, a su vez, bajo una carpa, prácticamente en el mismo lugar en el que fueron extraídos.
    Pois ben a situación ao día de hoxe é completamente distinta grazas ao acordo aprobado polo PP e o BNG que exime a REGANOSA de ter que aportar os terreos.
    En pricipio cabe facer duas preguntas
    ¿ por qué agardar 6 anos para facilitarle os terreos a REGANOSA?
    ¿ ademais de REGANOSA quen sae gañando ?

    ResponderExcluir
  6. Ao fío das manifestacións públicas do Consello Local do BNG de Mugardos en canto ás obrigas da Xunta de Galicia en materia educativa, coas cales concido plenamente,haberá que dicir que o Concello tampouco ten que asumir nengún tipo de custes ou cesión de terreos para a cración do Centro de Interpretación Arqueolóxica porque son obrigas que ten que asumir totalmente REGANOSA.

    ResponderExcluir