02/03/2009

1M: Mugardos is different



¿Que subiu a participación? Pois aquí baixámola. Quixera que os datos mostrasen porcentaxes de participación, pero isto é o que puiden conseguir. Con todo, parece que vendo as cifras de votos queda claro quen quedou na casa onte.
E agora, xornada de reflexión.

4 comentários:

  1. Estimado artritris: comparando os datos do 2005, atopo que hai 201 votantes menos no censo que en 2009. Tendo esto en conta, sumando e restando votos e votantes, e según os meus números, atopo que hai 185 votantes menos en total.
    Quizás a reflexión tería que ir por outro camiño, al menos en Mugardos.

    ResponderExcluir
  2. Si, a gráfica pode ser enganosa porque só reflicte datos absolutos. Hei publicar con datos porcentuais unha comparativa entre 2005 e 2009 na que se verán mellor os movementos. Esta que debuxei agora quería representar a evolución durante toda a democracia, e como para tódolos anos non conseguín porcentaxes deixei a cousa en número de votos.
    Non sei que reflexión fai vostede nin cal pensa que é á que fago chamamento.

    ResponderExcluir
  3. Bien visto, anónimo. Lo verdaderamente chocante en Mugardos es la pequeña bajada del PSOE. El batacazo del BNG no se debe a que sus votantes se quedaran en casa. Eso no se lo cree nadie. Lo que pasa es que hay muchos votantes que no son del BNG y que le votaron en elecciones anteriores, pero su voto no es "fiel". A escala autonómica, ¿qué les ha fallado? El voto juvenil y el de protesta, seguramente.
    Si además tenemos en cuenta lo que dice anónimo, no se trataría sólo de que algunos votantes del BNG se abstuvieran, sino que ese voto ha ido a otros partidos. ¿O es que coincide que el descenso en el censo afecta a un partido solo?
    La gran pregunta para mí es si los partidos "de izquierda" harán ahora "autocrítica" (=examen de conciencia).
    -Hola, ¿tú lees libros?
    -Yo no. No mace falta. Ya soidizquierda.
    -¿Y piensas?
    -¿Yo paqué? Ya soydizquierda. Nay más aonde ir. Bueno, a las veces piensooo... ¡jo, qué guay que soydizquierdas!

    Maximilien

    ResponderExcluir
  4. Pode que os meus números non sexan poesía pero son verdá, e a verdá cando ten vontade de ser autocrítica, xa é poesía.

    ResponderExcluir