21/07/2008

Festival da Patria



Que non marche ninguén que a festa aínda non rematou. De hoxe en tres días temos na Pedreira o conciertazo cos grupos pulpeiros Bronze, Punto Crítico, Dark Inside e Rigor Mortis, cuns teloneiros de luxo: Astarot ;)
E como o día seguinte é festivo, non hai escusa que sirva.

6 comentários:

  1. ¡Ay, qué bonito! Pero juraría que, de toda la vida, éste era el Día de Santiago, otrora patrón de España, mi patria, que, por cierto, no ganó la Copa de la Cloaca, sino la Eurocopa.
    ¿Para cuándo un Oenach, como en Narón, para celebrar nuestras indudables raíces célticas, signifique eso lo que signifique? Seguro que tiene éxito. Todas las mamonadas lo tienen. Como el "cucurutxo de nata" del Eroski...

    ResponderExcluir
  2. Grazas maximilien, acabo de ler o teu comentario e eso fixóme comprender a lei de conservación da intelixencia: a poboación mundial aumenta mentras que a intelixencia permanece constante. ¡que intelectual eres rapaz!

    ResponderExcluir
  3. Grazas maximilien, acabo de ler o teu comentario e eso fixóme comprender a lei de conservación da intelixencia: a poboación mundial aumenta mentras que a intelixencia permanece constante. ¡que intelectual eres rapaz!

    ResponderExcluir
  4. No me las dés, Antonio. Tus gracias quédatelas tú todas. Buena falta te hacen a ti y al presunto humorista del blog ese...

    ResponderExcluir
  5. Moi ben Maximilien. Ti sigue vivindo nos tempos dos Celtas.

    ¿Qué se celebra o 12 de Outubro?
    Moi ben Maximilien.
    ¿Qué hai na praza de colón?
    Moi ben Maximilien.

    Pois vai facendo as maletiñas que outubro xa está ahí....

    Mala sorte que este ano cadre en domingo... (xa podía cadrar a venres coma este)

    Un saúdo.

    ResponderExcluir
  6. Pues mira, tienes razón: pero no veo yo que la mierda cambie su calidad de mierda dependiendo de si se pinta de rojigualda o de blanquiazul. Con dos diferencias:
    -La fiesta del Pilar no está patrimonializada por nadie.
    -En el 12 de Octubre se celebra, entre otra cosas, el descubrimiento de América, no un genocidio, como pretenden algunos. Genocidio no hubo, aunque sí invasión, exacciones y violaciones, protagonizadas, por cierto, por extremeños y vascos a la cabeza. Que hay mucho independentismo por parte de quienes fueron los principales beneficiarios y defensores, no de España, sino de la Monarquía Absolutista.
    Un saludo

    ResponderExcluir