17/08/07

Entrou





Á segunda, pero entrou. E como mañá non estou, velaí a razón:

3 comentarios:

  1. Lo que hace el alcohol...sacar a tu verdadero yo a flote!;P...y despues dicen que lo que flotan son las penas...en realidad lo que flotan son las personalidades de cada menda lerenda...esas que durante el resto del año tratamos de esconder bajo coca-colas light y zumos con soja...verguenza debería de darnos...lo del zumo digo!;P

    ResponderEliminar
  2. Xa contarás qué tal nos caneiros grandes... Eu xa estou preparado para os "pequenos".

    Por certo, aproveito para comentarte duas cousas: 1- A ver se me podes mercar tinta para a impresora de cor (xa non teño) e 2- O xoves tocamos no Abrevadeiro, así que xa sabedes.

    (ejem, aproveito a escribilo aquí para que logo non me digas que non o tes apuntado...)

    ResponderEliminar
  3. P.D.: a impresora é EpsonStylus c66

    ResponderEliminar